” بام سبز اجرا شده توسط صنایع ترنج سبز به روش مدولار “

روفگاردن نمایش داده شده در این ویدئو ، به روش مدولار و با استفاده از انواع فلاورباکس های زهکش دار دوجداره طراحی و اجرا شده است. تجهیزات مورد استفاده در این بام سبز عبارند از : فلاورباکس های مستطیلی مدل سهند ، فلاورباکس مربعی مدل مانا ، فلاورباکس طبقاتی کاشت سبزیجات ، دیوار سبزهای مدل نگار ، نیمکت های مدل پایا به همراه آلاچیق اجرا شده به سبک پرگولا . این روف گاردن در بام پروژه جناب مهندس زارعی در طبقه ششم آپارتمان مسکونی اجرا شده است.

 ” تخت کنار استخری مدل سانی

تخت استخری یا صندلی آفتابگیر برای استراحت در کنار استخر مورد استفاده قرار میگیرند. در این ویدئو ، تخت های استخری مدل سانی که به استخر سفارش هتل 5 ستاره پارک حیات تولید شده اند ، نمایش داده میشود. سه پارمتر اساسی در انتخاب تخت استخری تاثیر گذار هستند ؛ زیبایی ، دوام در برابر رطوبت و راحتی استفاده .
در رابطه با دوام در برابر رطوبت ، فریم تخت استخری مدل سانی از استنلس استیل گرید 304 بوده و رویه آن نیز از پلاستوود طرح چوب با مقاومت بالا و دوام و زیبایی خاص میباشد. به منظور راحتی استفاده، قوم طراحی شده در این تخت استخری ، متناسب با قوس کمر و آناتومی انسان میباشد . از این رو قوس کمر پر شده و احساس راحتی را به فردی که بر روی آن لم داده را منتقل میکند.

 میز و صندلی دیواری تاشو مدل پاتر ویژه تراس سبز “

تراس و بالکن منازل آپارتمانی به علت فضای محدود ، عمدتا بلااستفاده و یا صرفا به فضایی جهت خشک کردن لباس ها تبدیل میشوند. در حالی که میتوان با اندکی سلیقه ، آن را به فضایی سرسبز و دلنشین برای صرف عصرانه در فضای باز تبدیل نمود. به علت عرض کم تراس ها ، استفاده از یک میز تاشو متصل به دیوار ، میتوان فضا را مدیریت کرد و حداکثر بهره برداری از محیط بالکن را داشت. در این ویدئو نحوه باز و بسته شدن میز و نیمکت تاشو دیواری مدل پاتر که در برابر نور خورشید ، برف و باران مقاوم میباشد نمایش داده میشود.

 ” آبنمای استیل استخری مدل آرک “

آبنماهای استیل هلالی شکل برای استخر های ویژه و باغ استفاده میشوند. نازل های استیل استخری در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ با ورودی های آب 1 اینچ ، 2 اینچ و سه اینچ در صنایع ترنج سبز تولید میشوند.
در این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج سبز فیلم برداری شده است ، مراحل ساخت آبنماهای استخری استیل از طراحی، مدلسازی و ساخت نمایش داده میشود.

 ” آتشدان های مدل آگرین،مناسب ورودی رستوران ها و داخل باغ ها “

آتشدان یا فایر پیت مدل آگرین ، در واقع مشعل هایی میباشند که بصورت ستونی در ارتفاع های مختلف با امکان کارکرد با گاز شهری و کپسول تویط صنایع ترنج سبز تولید میشود. از این آتشدان ها که دارای شیر تنظیم ارتفاع شعله میباشند ، در ورودی رستوران ها و کافه ها و همچنین باغ ها جهت زیباسازی و تامین نور استفاده میشود.

میزهای رستورانی و کافی شاپ مدل سارینا ( مناسب فضای باز )

میزهایی که برای بام سبز ( روف گاردن ) رستوران ها استفاده میشوند یا قرار هست در باغ تالارها در فضای باز در زیر باران ، برف و نور مستقیم خورشید باشند ، میبایست الزامات خاصی در متریال مورد استفاده در ساخت آنها لحاظ گردد. میزهای مدل سارینا اساساً برای فضای باز و در مواجهه مستقیم با تمامی عوامل جوی ذکر شده در بالا طراحی و تولید شده اند. بصورتی که در برابر نور خورشید ، برف ، باران و تغییرات دمایی شب و روز و تابستان و زمستان دوام بالایی دارند.

 ” مراحل ساخت نیمکت استیل کد 027

نیمکت استیل کد 027 ، مدلی مناسب برای مجتمع های تجاری و مراکز خرید میباشد. فریم آن از استیل استنلس گرید 304 بوده و رویه آن از چوب طبیعی با رویه ضد خش میباشد. در این کلیپ که در کارگاه صنایع ترنج سبز فیلم برداری و تدوین شده است ، مراحل ساخت و مونتاژ آن نمایش داده می شود.

 ” نمایش باز و بستن میز تاشو مدل آرامش برای تراس سبز “

میزهای تاشو تراس سبز از تولیدات ترنج سبز میباشند که متناسب با شرایط فضای باز و با متریال های مقاوم در برابر نور خورشید ، برف و باران تولید میشوند.
در این ویدئو نحوه عملکرد میز تاشو مدل آرامش با قابلیت نصب به دیواره تراس یا نرده های بالکن در باز و بسته شدن نمایش داده میشود.

 ” مقایسه انواع چوب ها جهت استفاده در فضای باز “

این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج سبز ضیط و تدوین آن انجام شده است ، ماحصل چندین سال تجربه این واحد تولیدی در استفاده از انواع چوب ها جهت ساخت مبلمان ویلایی ( نیمکت ، تخت استخری ، گلدان و … ) میباشد.
در این فیلم ، مهندس مرتضی درباررضوی چهار گونه چوب متداول در صنعت ( چوب روسی ، چوب راش ، چوب ملچ و چوب ترمو وود ) را از جنبه های قیمتی، مقاومتی و ظاهری با هم مقایسه میکند.

 ” ساخت نیمکت استیل کد 505

نیمکت استیل کد 505 به علت ظاهر زیبا و خلاقانه آن در ترکیب با گلدان مورد استقبال مجتمع های تجاری و مراکز خرید قرار گرفته است. ساخت این نیمکت در چهار مرحله انجام میگیرد ؛ ساخت فریم استیل استنلس / اجرا کارهای چوبی / اجرا رنگ پلی اورتان ( پوشش ضد رطوبت و مقاوم در برابر سایش ) / اسمبلی اجزا
در این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج سبز فیلم برداری و تدوین شده است ، با ساخت نیمکت استیل کد 505 بیشتر آشنا میشوید.

  گزارش رادیو ایران از صنایع ترنج سبز ؛

” کارآفرینی و خلاقیت در تولید تجهیزات لوکس فضای باز “

رادیو ایران در برنامه خاص باشید به معرفی الگوهای برتر و خلاق در حوزه تولید میپردازد. این ویدئو قسمتی از برنامه رادیویی رادیو ایران است که ضمن گفتگو با مهندس احسان درباررضوی ( رئیس هیئت مدیره صنایع ترنج سبز ) این  به معرفی این مجموعه و راهکارهای کارآفرینی در ایران میپردازد .
در صورتی که تمایل به حوزه های کارآفرینی و خلاقیت در تولید دارید ، شنیدن این برنامه شما را بیشتر با راه ها و چاله های این مسیر آشنا میکند.

 ” ساخت المان جغد فلزی با استفاده از مهره و واشر “

در این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج سبز فیلم برداری شده است ، شما را با مراحل ساخت یک المان دکوری و فانتزی فلزی با استفاده از زائدات فلزی آشنا میکنیم :

 

 ” مراحل ساخت نیمکت استیل کد 235

در این ویدئو در نظر داریم شما را با مراحل ساخت نیمکت های استیل کد 235 آشنا کنیم. این مدل از نیمکت که عمده مخاطبان آن مجتمع های تجاری و هتل ها میباشند ، دقت و ظرافت بالایی را در ساخت آن میطلبد.

 

 

 ” تولید میز جلو مبلی استیل مدل lecobo در صنایع ترنج استیل

صنایع ترنج استیل در کنار ترنج سبز ( تجهیزات فضای باز ) ؛ بطور تخصصی در زمینه تولید تجهیزات دکورال استنلس استیل فعالیت دارد. از جمله تولیدات این مجموعه صنعتی میتوان به میزهای جلو مبلی استیل ، میز عسلی استیل و میزهای کنسول استیل اشاره داشت. در این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج استیل ضبط و تدوبن شده است، مراجل ساخت میزهای جلو مبلی استیل مدل lecobo  نمایش داده میشود. فریم این میز از استنلس استیل بوده و رویه میز از جنس اسلب سنگ شفاف مرمر میباشد.

 ” مراحل ساخت میز کنسول استنلس استیل با رویه سنگ در صنایع ترنج استیل

در این ویدئو که در کارگاه صنایع ترنج استیل ضبط و تدوبن شده است، مراحل ساخت میز کنسول منحنی شکل برای آینه و شمعدان با رویه سنگ نمایش داده میشود.
صنایع ترنج استیل در کنار ترنج سبز ( تجهیزات فضای باز ) ؛ بطور تخصصی در زمینه تولید تجهیزات دکورال استنلس استیل فعالیت دارد. از جمله تولیدات این مجموعه صنعتی میتوان به میزهای جلو مبلی استیل ، میز عسلی استیل و میزهای کنسول استیل اشاره داشت.

 ” ویدئو مراحل ساخت میز عسلی مدرن ژئومتری مدل الینا در کارگاه ترنج استیل

مدل جدید میزهای عسلی ، از نوع ژئومتری هستند که اخیرا در اروپا مد شده اند. از این رو صنایع ترنج استیل اقدام به تولید انواع میزهای عسلی مدرن و به روز با استفاده از متریال های استیل ، فلز ، شیشه و چوب کرده است. در این ویدئو مراحل ساخت میز عسلی ژئومتری مدل الینا در کارگاه ترنج استیل نمایش داده میشود.

فیلم ساخت میز کنسول استیل و آینه مدل نیکا در کارگاه ترنج استیل

جهت مشاهده اطلاع بیشتر در رابطه با مشخصات ابعادی و متریال میز کنسول استیل مدل نیکا ، میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.
در این فیلم مراحل براق سازی فریم استیل این مدل از میز کنسول جدید نمایش داده میشود. جهت مشاهده سایر مدل های میز کنسول که در صنایع ترنج استیل تولید میشود ، میتوانید به سایت ترنج استیل مراجعه نمائید.

5 ستاره