وجه تمایز نیمکت های تولیدی صنایع ترنج سبز در توجه به جزییات و کیفیت ساخت آنهاست.

مشتریان ما و پروژه های ما گویای کیفیت ماست.

 

نیمکت چیست؟

نیمکت یک نشیمن چند نفره است که معمولا در فضایی که نیاز به نشستن بیش از دو نفر است یا هنگامی که افراد دورهمی دوستانه می­گیرند کاربرد دارد.

اهمیت نیمکت در چیدمان دکوراسیون فضای باز و روف گاردن چیست؟

با شروع فصل بهار و آغاز شش ماه گرم سال گیاهان سبز می شوند و طبیعت انرژی مثبت خود را به ما هدیه می­کند، پس بسیار خوب است که از محیط داخلی خانه دل بکنیم و نسیم خنک بهاری را درآغوش بکشیم. برای نشستن و بهره برداری از فضای باز مثل روف گاردن و بام سبز ، باغ بام یا محوطه ویلا یا حیاط منزل احتیاج به نیمکت و میز مناسب و با کیفیت داریم. همچنین وجود نیمکت در چیدمان روف گاردن ویا در کنار مبلمان فضای باز سبب تفکیک فضاهای مختلف محوطه ( لنداسکیپ ) از هم می­شود. نیمکت را می توان زیر آلاچیق گذاشت یا در کنار چمن و باغچه قرار داد.

مثلا قرار دادن نیمکت باغی چوب و فلز کد 235 در کنار مبلمان کنار استخر محلی را برای نشستن دوستان و لذت بیشتر از تفریحات آبی فراهم می آورد.

صنایع ترنج سبز انواع نیمکت باغی را در سایز های مختلف طراحی و تولید می کند. نیمکت پشتی دار ، نیمکت بدون پشتی ، نیمکت با فلاور باکس و … .

اهمیت نیمکت در دکوراسیون مجتمع تجاری چیست؟

امروزه تعداد زیادی مرکز تجاری و مجتمع تجاری در شهرهای بزرگ کشور احداث و بهره برداری می­شوند. لذا رقابت بین مجتمع­ های تجاری برای جذب حداکثر بازدید­کننده بسیار نفس­ گیر و تنگاتنگ شده است. تیم مدیریت بهر­ه­ برداری باید هواره نظم در امور اجرایی پاساژ ( مجتمع تجاری ) ، حفظ امنیت مرکز خرید ، نظافت و بهداشت را در نظر بگیرد.

اما….

آنچه در نظر اول هر بازدیدکننده ای را به خود جذب می­ کند زیبایی دکوراسیون داخلی مرکز خرید است. از مهم ترین عناصر در دکوراسیون داخلی هر مجتمع تجاری، نیمکت و فلاور باکس های آن است.

مراجعه کنندگان به مرکز خرید بعد از مد تی خسته می شوند و برای کسب انرژی مجدد لازم است محلی هایی از  پیش تعبیه شده باشند که بنشینند و استراحت کنند. بهترین کار قرار دادن صندلی و نیمکت در راهرو های مجتمع تجاری است. چیدمان نیمکت در راهرو های مجتمع تجاری براساس نظر مهندس طراح داخلی و با مشورت مدیریت بهره برداری مجتمع تجاری تعیین می ­شود.

بیشتر بخوانید: « فلاور باکس فلزی مناسب دکوراسیون مجتمع تجاری »

مناسب ترین نیمکت مجتمع تجاری از نوع ساده بدون پشتی است. این مدل نیمکت ، پیشنهاد اغلب مهندسین طراح دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری است زیرا نیمکت ساده بدون پشتی صرفا برای استراحت کوتاه مدت مناسب است و فرد را مجبور می کند تا بلند شود و در فضای مجتمع تجاری راه برود.

بیشتر بخوانید: « نیمکت مجتمع تجاری مدل درسا »

صنایع ترنج سبز انواع مدل های نیمکت ساده بدون پشتی و نیمکت با فلاور باکس را برای مجتمع های تجاری بسیاری در تهران و سراسر کشور طراحی کرده و ساخته است.

همچنین می توان برای مبلمان و تجهیز لابی هتل نیز از نیمکت هتلی استفاده کرد. نیمکت هتلی دارای فریم فلزی و رویه چرم با مغزه فوم سرد است تا راحتی نشیمن را برای اقامت کنندگان در هتل فراهم آورد. نیمکت هتلی را می توان در فضای لابی هتل و یا در داخل سوییت های هتل قرار داد. همچنین در سالن ورزشی هتل و استخر هتل. با توجه به اینکه نیمکت هتلی باید شیک و لوکس باشد از جنس استیل ضد زنگ برای فریم فلزی و چرم طبیعی برای رویه نیمکت بهره می­گیریم.

نیمکت مناسب مجتمع تجاری کدام است؟

بطور کلی می توان نیمکت را در سه دسته کلی تقسیم نمود: نیمکت چوبی ، نیمکت فلزی ، نیمکت ترکیب چوب و فلز.

  1. نیمکت چوبی مناسب فضاهای سنتی است نظیر کافی شاپ سنتی.
  2. نیمکت فلزی مناسب مبلمان شهری و پارکی است زیرا باید در برابر شرایط خشن محیطی دوام زیادی داشته باشد. این دسته از نیمکت ­ها را ” نیمکت پارکی ” نیز می­گویند.
  3. نیمکت ترکیب چوب و فلز شامل فریم فلزی مستحکم با رویه چوب یا چوب پلاست بوده و بسیار شیک و لوکس است. این دسته از نیمکت ها مناسب استفاده در دکوراسیون فضاهای شخصی و خصوصی است مثل روف گاردن ، باغ بام ، تراس سبز ، محوطه ویلا و … زیرا طراحی مدرن دارند و از متریال لوکس ساخته می شوند. دقت ساخت این مدل نیمکت ها نیز در صنایع ترنج سبز بسیار بالاست.

بنابراین نیمکت مناسب مجتمع تجاری، مر کز خرید و پاساژهای لوکس از نوع نیمکت ترکیب چوب و فلز است. این دسته از نمیکت ها بسیار مورد توجه مهندسین معمار داخلی قرار گرفته است زیرا بسیار زیباست، طرحی مدرن و بروز دارد و نیاز های یک مجتمع تجاری را برطرف می کند.

مشخصات کلی نیمکت فضای باز یا نیمکت باغی

فریم فلزی از جنس فولاد مستحکم آلیاژی ST37  با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ­ای

نشیمن نیمکت از جنس چوب روسی یا چوب ترموود با پوشش رنگ Anti UV وارداتی یا از جنس چوب پلاست با رنگ قهوه­ ای

مشخصات کلی نیمکت مجتمع تجاری

فریم فلزی از جنس استیل گرید 304 تایوانی با پولیش براق یا خشدار است و یا از جنس فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای.

رویه از جنس های چوب پلای وود خارجی یا چوب روسی با پوشش رنگ Anti UV اروپایی و یا از جنس چوب پلاست با رنگ قهوه ­ای

ابعاد استاندارد نیمکت پارکی چقدر است؟

طول استاندارد نیمکت باغی 160 سانتی­متر است که مناسب نشستن 3 نفر است. سایر ابعاد بطور سفارشی ساخته می شوند.

ابعاد استاندارد نیمکت مجتمع تجاری چقدر است؟

معمولا طول استاندارد نیمکت مجتمع تجاری 180 سانتیمتر است و عرض نیمکت 45 سانتیمتر می­باشد.

قیمت خرید نیمکت باغی چقدر است؟

قیمت خرید نیمکت باغی برای روف گاردن و محوطه ویلا بین 2 تا 5 میلیون است. بستگی به مدل نیمکت و متریال استفاده شده تغییر می کند.

قیمت خرید نیمکت مجتمع تجاری و مرکز خرید ( پاساژ ) چقدر است؟

خرید نیمکت برای مجتمع تجاری نیاز به مشاوره دقیق دارد. با ما تماس بگیرید. تجربه همکاران بخش فروش ترنج سبز به رایگان در اختیار شماست.

آیا صنایع ترنج سبز تولید کننده نیمکت است؟

بله صنایع ترنج سبز تولید کننده انواع نیمکت است شامل: نیمکت مجتمع تجاری ، نیمکت پارکی ، نیمکت روف گاردن ، نیمکت تاشو ، نیمکت چوبی ، نیمکت فلزی ، نیمکت هتلی ، نیمکت با فلاور باکس و … .

نحوه‌ خرید نیمکت پارکی در تهران و سراسر کشور چگونه است؟

ابتدا مدل مدنظرتان را از سایت انتخاب نمایید سپس از طریق تلفن دفتر مرکزی یا واتساپ به ما اطلاع دهید تا پیش‌فاکتور برایتان ارسال شود. سپس نسبت به واریز وجه پیش پرداخت سفارش اقدام می کنید. با آماده شدن سفارش ، مبلغ باقیمانده واریز می­شود و نهایتا سفارش به آدرس شما ارسال میشود. شماره تماس ثابت دفتر مرکزی: 05136222898 ویا 09158274488 آقای مهندس درباررضوی

بیشتر بخوانید: نحوه استعلام قیمت و سفارش خرید انواع نیمکت باغی و نیمکت تجاری

نحوه‌ خرید نیمکت پارکی در مشهد چگونه است؟

امکان مراجعه حضوری به دفتر صنایع ترنج سبز و خرید مستقیم میز و نیمکت باغی در شهر مشهد فراهم است.

نحوه ارسال و تحویل نیمکت پارکی در تهران و سراسر کشور چگونه است؟

تحویل نیمکت پارکی در تهران و سراسر کشور بوسیله باربری و تحویل در محل پروژه شما انجام می شود.

نحوه ارسال و تحویل نیمکت پارکی در مشهد چگونه است؟

تحویل نیمکت باغی و نیمکت تجاری در مشهد بوسیله سیستم باربری درون شهری انجام می شود. همچنین می توانید شخصا با مراجعه حضوری سفارش را تحویل بگیرید.

نحوه‌ خرید نیمکت مجتمع تجاری در تهران و سراسر کشور چگونه است؟

ابتدا مدل مدنظرتان را از سایت انتخاب نمایید. سپس از طریق تلفن دفتر مرکزی یا واتساپ به ما اطلاع دهید تا پیش‌فاکتور برایتان ارسال شود. سپس نسبت به واریز وجه پیش پرداخت سفارش اقدام می کنید. با آماده شدن سفارش ، مبلغ باقیمانده واریز می­شود و نهایتا سفارش به آدرس شما ارسال میشود. شماره تماس ثابت دفتر مرکزی: 05136222898 ویا 09158274488 آقای مهندس درباررضوی

نحوه‌ خرید نیمکت مجتمع تجاری در مشهد چگونه است؟

امکان مراجعه حضوری به دفتر صنایع ترنج سبز و فروش نیمکت تجاری در شهر مشهد فراهم است.

5/5 - (29 امتیاز)