پایه چراغ های چوبی

پایه چراغ از عناصر مهم در محوطه سازی است. هدف استفاده از چراغ باغی، تامین نور مناسب محیطی به همراه ایجاد فضایی دل انگیز و زیباست. معماران توجه زیادی به زیبایی محوطه ویلاها ، حیاط منازل و باغ بام ها دارند و می خواهند از المان های شیک و زیبا نیز استفاده نمایند.
پایه چراغ های ترنج سبز از طراحی مدرن و به روز برخوردارند. تمام مدل های پایه چراغ لوکس صنایع ترنج سبز منحصربفرد بوده و در طراحی و ساخت آنها از تلفیق فلز و چوب استفاده شده است.
جنس پایه چراغ ها آهنی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک بوده و درصورت سفارش برای محیط های لوکس از استیل ضدزنگ  ( استنلس استیل ) ویا آلومینیوم ساخته می شوند.
همچنین برای صرفه جویی در مصرف برق از لامپ های LED بهره می برند.  در چراغ پارکی بلند که نیاز به نور گسترده است از مجموعه لامپ LED با زوایای پرتاب نور مکمل استفاده می شود. در انتخاب چراغ پارکی باید دقت شود مثلا طراحی چراغ باغی باید بگونه ای باشد که از خیرگی ناشی از نور چراغ روشنایی جلوگیری شود.
انواع مختلفی از پایه چراغ موجود است شامل پایه چراغ کوتاه ، پایه چراغ چمنی ، پایه چراغ خیابانی ، پایه چراغ بلند و چراغ پارکی که با توجه به مشخصات پروژه، تعدادی از هر کدام تهیه می شود.

5 ستاره