فلاور باکس چوب پلاست مدل درسا در مجتمع تجاری مهر در کوهسنگی مشهد، فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری، فلور باکس چوبی، فلاور باکس گالوانیزه

این فلاور باکس چوب پلاست به سفارش مدیریت مجتمع تجاری ، در صنایع ترنج سبز طراحی و تولید شدند. فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری، فلور باکس چوبی، فلاور باکس گالوانیزه


هدف استفاده از فلاور باکس در مجتمع تجاری و پاساژ های لوکس، ایجاد حس خوب و افزایش زمان ماندگاری افراد در محیط و نهایتا افزایش فروش کسبه است.

در این مقاله به بررسی ویژگی های مهم فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری و پاساژ می پردازیم. بطور کلی آنرا به دو دسته فلاور باکس چوبی و فلاور باکس فلزی تقسیم کرده و توضیح می دهیم.

نقش فلاور باکس در دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری و پاساژ

اغلب از سنگ طبیعی در ساخت راهرو مجتمع تجاری و پاساژ استفاده میشود. سنگ یک متریال سرد بحساب می آید. در کنار آن از فلز استیل و شیشه در ساخت ویترین فروشگاه ها بهره گرفته میشود.

با توجه به اینکه مجتمع تجاری در چندین طبقه ساخته میشود، ارتفاع مجاز سقف آن ضخامت لازم برای ایجاد باغچه و فضای سبز طبیعی یا تراس گاردن با مصالح بنایی را ندارد.

با در نظر گرفتن دو مطلب فوق، بهترین راه حل برای ایجاد یک محیط دلنشین و جذاب برای بازدیدگنندگان از پاساژ و مجتمع تجاری قرار دادن انواع فلاور باکس فلزی، فلاور باکس چوبی و فلاور باکس گالوانیزه است.

نکته مهم: فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری باید دارای سیستم زهکش داخلی باشد تا از جاری شدن آب از زیر آن و کثیفی کف جلوگیری شود.

انواع فلاورباکس تولید شده در صنایع ترنج سبز دارای سیستم زهکش داخلی و جمع آوری آب مازاد گیاه است.

ویژگی فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری

ویژگی فلاور باکس چوبی مجتمع تجاری

فلاورباکس چوبی مناسب مجتمع تجاری بهتر است ترکیبی از چوب و فلز باشد. فلاورباکس چوب و فلز دارای شاسی فلزی مستحکمی است بنابراین در اثر ضربه های احتمالی ناشی از تردد افراد مقاومت می کند. از طرفی بدنه ی چوبی که از چوب ترمو ساخته شده ، حس لوکس بودن را در کنار نوستالوژی چوب القا می کند.

ابعاد فلاور باکس چوبی مناسب مجتمع تجاری بستگی به موقعیت قرار گیری آن در محوطه پاساژ دارد. اگر در کنار نیمکت مجتمع تجاری قرار داده شود بهتر است هم عرض نیمکت یا کمی بیش از آن باشد. اگر در کنار سالن قرار گیرد می توانید از انواع فلاور باکس مستطیلی با طول دلخواه و عرض 40 سانتیمتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فلاور باکس چوبی مناسب مجتمع تجاری مدل سهند

همچنین می توانید فلاور باکس چوب و فلز را کوریدور ورودی یا فضای لابی پاساژ قرار دهید. در این صورت مدل هندسی فلاور باکس و ابعاد آن بصورت سفارشی طراحی و ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: المان دکوراتیو فضای سبز برای لابی پاساژ به همراه تصویر

ویژگی فلاور باکس فلزی مجتمع تجاری

فلاورباکس فلزی یا فلاور باکس گالوانیزه امروزه بسیار مورد پسند طراحان دکوراسیون داخلی و تیم مدیریت بهره برداری مجتمع تجاری قرار دارد.

بدلیل شکل پذیر بودن فلز می توان مدل های مختلف و پیچیده را طراحی کرد و ساخت. علاوه بر این فلاورباکس گالوانیزه از قابلیت درج CNC لوگو مجتمع تجاری یا هر طرح دلخواه دیگر روی بدنه فلزی برخوردارست.

در واقع چیدن فلاورباکس فلزی در دکوراسیون داخلی پاساژ حس لاکچری و مدرن بودن محیط را در مخاطب القا می کند.

محل ایده آل قرارگیری فلاور باکس فلزی پاساژ

معمولا فلاور باکس فلزی را در ابتدای راه پله و یا پله برقی قرار می دهند. همچنین ورودی مجتمع تجاری یک مکان ایده آل برای فلاور باکس گالوانیزه است.

ابعاد مناسب فلاورباکس فلزی

فلاور باکس فلزی را در هر ابعادی می توان طراحی کرد. فلاور باکس فلزی مستطیلی تا طول 6 متر و عرض 40 سانتیمتر قابل ساخت است. اگر فلاور باکس فلزی مربعی مدنظرتان باشد ابعاد 50 سانتیمتر در 50 سانتیمتر بسیار مناسب است و می توانید آنرا داخل راهرو در کنار نیمکت قرار دهید.

بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت فلاور باکس گالوانیزه مدل سایان

 

در این نوشته سعی شد ویژگی های مهم فلاور باکس مناسب برای مجتمع تجاری و پاساژ تشریح شود. برای مطالعه موارد بیشتر به صفحه آموزش سایت مراجعه فرمایید.

.

.

 

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *