فلاور باکس فلزی و فلاور باکس گالوانیزه با رنگ بندی و ابعاد مختلف توسط صنایع ترنج سبز طراحی و ساخته میشود. قیمت خرید فلاور باکس فلزی و فلاورباکس گالوانیزه در وبسایت است.

فلاور باکس فلزی چیست

فلاور باکس فلزی یک اِلمان جذاب در دکوراسیون معاری داخلی است. علاوه براین، فلاورباکس گالوانیزه در کنار انواع فلاور باکس چوبی مکمل چیدمان مبلمان فضای باز است و مهندسین معمار از انواع فلاورباکس مدرن در طراحی محوطه سازی روف گاردن و باغ ویلا استفاده می کنند.

انواع فلاور باکس فلزی

انواع فلاور باکس فلزی را براساس دسته بندی های مختلف می توان طبقه بندی نمود. در این بخش به 2 دسته بندی مهم تر اشاره می کنیم:

1) جنس فلاور باکس فلزی

همانطور که از نام آن پیداست، در ساخت فلاورباکس فلزی از متریال فلز در سازه و بدنه ی این فلاورباکس مدرن استفاده میشود.

الف) فلاور باکس آهنی: در ساخت این نوع فلاورباکس فلزی از ورق فولادی استفاده می شود. فلز آهن بخوبی شکل و فرم می پذیرد، جوش پذیری خوبی دارد، ارزان قیمت است و مورد پسند اغلب کارفرمایان است. حتی در یک سبک از معماری مدرن، از فلاور باکس فلزی با ورق زنگ زده ( اکسید شده ) برای محوطه سازی استفاده می کنند تا به جذابیت بصری محیط بیفزایند.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید فلاورباکس فلزی مدل سایان

ب) فلاور باکس استیل: از فلز استیل گرید 304 و یا گرید 316 در ساخت انواع فلاور باکس استیل استفاده میشود. فلاور باکس استیل اغلب در مکان ها و پروژه های لاکچری کاربرد دارد.

همچنین هرگاه شرایط محیطی خورنده باشد نظیر تجهیز مبلمان کنار استخر و یا احتمال آسیب ناشی از شرایط خورنده محیطی به بدنه فلاور باکس وجود داشته باشد نظیر هتل های ساحلی کنار دریا، مهندسین معمار ترجیح می دهند از فلاور باکس استیل برای چیدمان محوطه استفاده کنند.

ج) فلاور باکس گالوانیزه: امروزه از انواع پرطرفدار گلدان فلزی است. ما در صنایع ترنج سبز در ساخت انواع فلاور باکس گالوانیزه از ورق گالوانیزه گرم کارخانه های فولادسازی داخلی استفاده میکنیم. وجود روکش روی ( Zn ) سبب میشود در برابر رطوبت دوام بیشتری نسبت به انواع فلاور باکس آهنی بدون روکش از خود نشان دهد. همچنین قیمت خرید آن مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: ابعاد و قیمت فلاور باکس گالوانیزه مدل فلورا

2) قابلیت جابجایی فلاور باکس فلزی

یکی از پارامترهای مهم که همکاران ما در صنایع ترنج سبز با خریداران در میان می گذارند قابلیت جابجایی فلاور باکس گالوانیزه و راحتی تغییر چیدمان آن در محیط پروژه است.

الف) فلاور باکس گالوانیزه ثابت: معمولاً فلاور باکس فلزی را برای استفاده های طولانی مدت در یک موقعیت مکانی مشخص طراحی می کنند. این دسته از فلاور باکس ها ثابت هستند. فلاور باکس فلزی ثابت مناسب استفاده در محوطه سازی روف گاردن ، چیدمان تراس گاردن و مبلمان کنار استخر است.

ب) فلاور باکس گالوانیزه چرخدار: ار سویی دیگر یکسری فلاور باکس فلزی چرخدار داریم که قابلیت جابجایی بین مکانهای مختلف را دارند. در هر زمان که اراده کنید میتوانید فضا را جدا سازی و مستقل نمایید. این فلاور باکس فلزی چرخدار به کمک شما می آید.

این دسته فلاورباکس فلزی مناسب دکوراسیون داخلی هتل، رستوران و کافی شاپ هستند. همچنین از فلاور باکس فلزی چرخدار در کنار نیمکت برای مجتمع تجاری استفاده میشود. ست نیمکت و فلاور باکس بشدت برای دکوراسیون پاساژ و مجتمع تجاری توصیه میشود.

بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت خرید نیمکت مجتمع تجاری کد 235

مزایا فلاور باکس فلزی

فلاور باکس فلزی و فلاور باکس گالوانیزه نسبت به سایر انواع فلاورباکس ( فلاور باکس چوبی ) دارای مزایایی به شرح زیر هستند:

الف) دوام و مقاومت بیشتر: در ساخت فلاورباکس فلزی از ورق فولادی پیوسته با آلیاژ st37 استفاده میشود که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

ب) قابلیت شکل پذیری: هر طرح و فرم دلخواه را می توان در فلاورباکس فلزی پیاده کرد. بعبارتی این مدل گلدان ها بسیار مدرن و شیک هستند.

ج) قابلیت درج لوگو: در بدنه فلاور باکس فلزی می توان لوگو شرکت، مجتمع تجاری، هتل و سازمان ها را با کمک فناوری لیزر و با دقت بسیار بالا حک کرد. ( حتی لوگو های بسیار پیچیده و خاص )

رنگ بندی فلاور باکس فلزی

ما در صنایع ترنج سبز برای رنگ آمیزی فلاور باکس فلزی و فلاور باکس گالوانیزه از روش الکترواستاتیک کوره ای استفاده می کنیم. در این روش پس از شستشوی بدنه فلزی با محلول از بین برنده کثیفی و چربی، پودر رنگ الکترواستایک با نازل مخصوص به سطح فلزِ قطبیت یافته پاشیده شده و این رنگ در کوره با دمای 220 درجه در مدت معین پخته میشود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک دوام بالایی در شرایط محیطی فضای باز دارد و طیف متنوعی از رنگ ها را داراست. اغلب رنگ های محبوب قابل انتخاب برای فلاور باکس گالوانیزه عبارتند از: مشکی، سفید، طوسی، سورمه ای، طلایی، قرمز، زرد.

کاربرد فلاور باکس فلزی

در حال حاضر مهندسین آرشیتکت از فلاور باکس فلزی و فلاور باکس گالوانیزه در چیدمان فضاهای با دکوراسیون مدرن استفاده می کنند. بکارگیری فلاورباکس گالوانیزه در هر محیطی آنرا به شدت لاکچری و خاص نشان میدهد. بخصوص که اشکال هندسی خاصی را می توان با آن اجرا کرد.

استفاده از فلاورباکس فلزی در دکوراسیون فضاهای زیر مورد استقبال کارفرمایان پروژه ها است:

  1. فلاور باکس فلزی در محوطه سازی روف گاردن و بام سبز
  2. فلاور باکس گالوانیزه در دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری و پاساژ
  3. فلاور باکس فلزی و فلاور باکس استیل در دکوراسیون لابی هتل و ورودی ساختمان
  4. فلاورباکس گالوانیزه در دیزاین تراس سبز و تراس گاردن
  5. فلاور باکس استیل در کنار مبلمان کنار استخر
  6. فلاور باکس استیل در دیزاین راهرو پاساژ

سایز و ابعاد فلاور باکس فلزی

در ساخت فلاور باکس فلزی از ورق فولادی آلیاژ ST37 استفاده میشود. بنابراین می توان ابعاد فلاور باکس فلزی را در هر سایزی سفارش داد. ما در واحد طراحی و ساخت صنایع ترنج سبز محدودیتی برای سایز و ابعاد فلاورباکس فلزی نداریم.

با این حال یکسری ابعاد و اندازه استاندارد فلاور باکس فلزی وجود دارد که اگر از آن استفاده نمایید، فلاور باکس فلزی ظاهری دلنشین و جذاب خواهد داشت: (طول× عرض× ارتفاع)

50×50 و ارتفاع 70 سانتیمتر

90×35 و ارتفاع 70 سانتیمتر

50×28 و ارتفاع 70 سانتیمتر

100×40 و ارتفاع 50 سانتیمتر

نحوه نصب فلاور باکس فلزی

نصب فلاور باکس فلزی، فلاور باکس گالوانیزه و فلاور باکس استیل بسیار راحت است. در اغلب موارد گیاه را داخل مخزن آن کاشته و صرفا در محل مورد نظر قرار می دهند.

گاهی با توجه به شرایط پروژه و بنا به درخواست کارفرما لازم است فلاور باکس گالوانیزه در محل خود ثابت شده و جابجا نشود؛ مثلا در دکوراسیون راهرو مجتمع تجاری، ورودی اصلی ساختمان، در محوطه روف گاردن یا تراس گاردن.

در این حالت قطعات الحاقی بصورت مخفی به بدنه فلاورباکس فلزی جوشکاری میشود تا کارفرما بتواند آنرا به زمین پیچ نماید. عمل اتصال به زمین هم بسیار ساده بوده و به راحتی انجام میشود.

ویژگی های فلاور باکس فلزی صنایع ترنج سبز

در صنایع ترنج سبز انواع فلاورباکس فلزی و فلاورباکس گالوانیزه با سیستم 2 جداره طراحی و تولید میشوند. جداره داخلی محل خاک و کشت گیاه است و جداره خارجی از جنس فلز ساخته شده که نمای ظاهری فلاور باکس را تامین میکند.

ما در صنایع ترنج سبز دارای تیم طراحی حرفه ای هستیم که با گفتگوی هدفمند و دقیق با مشتریان و در حداقل زمان نیازهای خریداران و مهندسین آرشیتکت را سنجیده و به مرحله نقشه شاپ میرسانند.

انواع مدل های فلاور باکس فلزی یا فلاور باکس استیل که در صنایع ترنج سبز تولید میشود ابتدا براساس ابعاد دقیق با دستگاه لیزر برش خورده و سپس با فرآیند جوشکاری حرفه ای صنعتی Tig ساخته میشود.

سبک بودن، تنوع در شکل، ابعاد و طرح هندسی و همچنین مقاومت و طول عمر بالای بدنه فلزی از ویژگی های مهم فلاور باکس فلزی صنایع ترنج سبز است.

بیشتر بخوانید: درباره انواع اکسسوری استیل دکوراسیون داخلی ما بیشتر بدانید

سیستم زهکش فلاور باکس فلزی ترنج سبز و مخزن تخلیه آب مازاد

هرگاه پس از آبیاری گیاه آب مازاد در خاک تخلیه نشود موجب پوسیدگی ریشه گیاه میشود. لذا انواع فلاور باکس فلزی تولید صنایع ترنج سبز دارای سیستم زهکش و دریچه تخلیه آب مازاد هستند.

بدین صورت که آب اضافه موجود در خاک پس از زهکش شدن از محل تعبیه شده در زیر جداره داخلی پلاستیکی خارج شده و به مخزن جمع آوری آب هدایت میشود. در جداره بیرونی هم دریچه ای برای دسترسی و خارج کردن مخزن آب تعبیه شده است.

قیمت فلاور باکس فلزی

قیمت فلاور باکس فلزی  در صفحه مشخصات آن درج شده اما بطور کلی با توجه به ابعاد و جنس آن مثلا استیل یا آهن یا گالوانیزه و طرح هندسی ساده یا طرح پیچیده تعیین میشود. برای استعلام قیمت فلاور باکس فلزی با شماره 09158274488 تماس بگیرید.

نحوه خرید فلاور باکس فلزی

برای راهنمایی درخصوص مراحل و نحوه خرید فلاور باکس فلزی از صنایع ترنج سبز به صفحه « نحوه سفارش محصولات » مراجعه کنید.

نقش فلاور باکس فلزی در معماری مدرن

در معماری مدرن استفاده از فلاور باکس فلزی در محیط اداری و محوطه سازی فضای باز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. انواع فلاور باکس فلزی با ظاهر ساده و تک رنگ جلوه ای شیک و مدرن به محیط می بخشند.

در بین طراحان برجسته ضرب المثلی هست که میگوید: ” شیک بودن در سادگی است

فلاور باکس گالوانیزه سفید:

فلاور باکس گالوانیزه مشکی:

فلاور باکس گالوانیزه مستطیلی مدل فلورا، فلاور باکس گالوانیزه، فلاور باکس فلزی، فلاور باکس فلزی مستطیلی
جدیدترین و به روز ترین مدل فلاورباکس برای معماران و پروژه های لوکس
galvanized-flowerbox-difirent-colors
galvanized-flowerbox-26
galvanized-flowerbox-27
modern-flower-box-made-of-composite
4.9/5 - (32 امتیاز)