انواع مبلمان کنار استخر

مبلمان کنار استخر محدوده وسیعی از تولیدات ما را شامل میشود؛ شامل تخت استخری ، صندلی کنار استخر ، میز استخر استیل ، نردبان استخر ، آبنما استیل و غیره.

صنایع ترنج سبز تجهیزات استخری را با استفاده از فریم استیل ضد زنگ گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ وارداتی با رویه چوب ترموود و چوب پلاست تولید و ارائه می نماید. این متریال ها در برابر شرایط خورنده استخر و پاشش آب بر روی آن و نیز شرایط جوی خارجی نظیر اشعه خورشید ، باد و باران و حتی برف بسیار مقاوم هستند.

ما در طراحی انواع مبلمان استخری استیل از بروز ترین نرم افزارهای مهندسی استفاده می نماییم. مثلا در طراحی و مدل سازی انواع آبنما کرتین استیل از نرم افزار های Revit و Solid Works استفاده می شود.

بدلیل رعایت استاندارد های بین المللی مختص مبلمان استخر، ما از روش های علمی، به روز و غیر مخرب در ساخت انواع تجهیزات مبلمان استخری بهره میبرد. مثلا از روش برش سرد ( بدون ایجاد تنش حرارتی ) برای برش قطعات استیل گردید 304 و گرید 316 استفاده می کنیم تا درصد کروم و نیکل در آلیاژ استیل ضد زنگ در لبه های برش خورده قطعات فلزی در هنگام برش تغییری نکند.

در فرآیند جوشکاری استیل نیز از روش TIG استفاده میشود که روش جوشکاری استاندارد برای اتصال قطعات استیل آلیاژی است.

پس از ساخت هر محصول نیز ( تخت کنار استخر ، صندلی استخر ، میز استخر ، نردبان استخر ، کرتین استخر )، تمام نواحی اتصالات با فناوری روز دنیا Passive می شود تا از خوردگی و زنگ زدگی مبلمان کنار استخر در طی سالیان متوالی محافظت گردد.
ترنج سبز تولیدکننده انواع آبنما کرتین استخر، تخت کنار استخری ، میز و صندلی کنار استخری است.

ترنج سبز در ابعاد و طرح های سفارشی هم سفارش می پذیرد پس چنانچه ساخت طرح خاصی مد نظرتان است با شماره های دفتر فروش تماس بگیرید:

تلفن ثابت 05136222898 ویا شماره همراه 09158274488 جهت ارتباط در پیام رسان ها.

مبلمان کنار استخر چیست

محوطه ویلا با استخر زیباتر خواهد شد. یکی از عناصر محوطه سازی ویلا در کنار فضای سبز ، داشتن استخر و آبنما است. حتی ممکن است شما از استخر مجموعه های خصوصی یا از استخر سوپوشیده هتل ها استفاده کنید.

متخصصین ورزشی برای بهره گیری از حداکثر فواید ورزش های آبی، تجهیز و چیدمان مبلمان کنار استخر را پیشنهاد می دهند. مبلمان کنار استخر شامل تخت کنار استخر ، صندلی کنار استخر ، نیمکت کنار استخر ، سایبان استخر ، چتر کنار استخر و … است.

در ادامه به بررسی هر یک از این عناصر مبلمان کنار استخر می پردازیم:

تخت کنار استخر

در روزهایی که از استخر استفاده می کنید، پس از مدتی آبتنی بدنتان احتیاج به آرامش دارد تا انرژی کسب کند. تخت کنار استخری بهترین گزینه برای این منظور است. می توانید روی تخت کنار استخر دراز بکشید ، یک نوشیدنی خنک بنوشید و با دوستان خود گفتگویی شاد داشته باشید.

انواع تخت کنار استخر

  1. تخت کنار استخر پلاستیکی

این مدل تخت استخری از مواد پلاستیک نظیر PP و با قالب گیری ساخته میشود. تخت استخری پلاستیکی مناسب استخرهای عمومی است زیرا قیمت مناسب هستند و ظاهر لوکسی ندارند. همچنین تحمل وزن پایینی هم دارند. تنوع رنگ ندارند و رنگ همه تخت کنار استخر پلاستیکی سفید است.

تخت های کنار استخری پلاستیکی معمولا دارای پشتی متحرک و قابل تنظیم هستند. برخی مدلهای آن برای جابجایی چرخ دارند. بطور کلی تخت استخری پلاستیکی به دو حالت دسته دار و بدون دسته عرضه میشوند.

  1. تخت کنار استخر حصیری

تخت کنار استخر حصیری عموما در فضای باز استفاده می شود. وزن کمی دارد و معمولا اسکلت فلزی آن از جنس آلومینیوم یا آهن سبک است. فریم فلزی تخت استخر حصیری تحمل وزن مناسبی دارد. از حصیر طبیعی به نام “رتن” و یا حصیر مصنوعی برای پوشش دادن نمای تخت آفتابگیر استخری استفاده می شود.

رتن مصنوعی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار است و مدلهای مختلف تخت کنار استخری رتن را با آن می سازند. برای راحتی نشیمن این مدل ، حتما لازم است از تشک استفاده شود. در غیر اینصورت پوست دچار سوزش و خارش خواهد شد.

تخت کنار استخر حصیری در دو مدل پشتی ثابت و متحرک ساخته می شود. پشتی متحرک قابلیت تنظیم زاویه دارد.

تخت استخری حصیری با پشتی متحرک از ارگونومی بهتری برخوردار است.

  1. تخت کنار استخر چوبی

جنس تخت کنار استخری چوبی در دنیا از چوب مقاوم بامبو ساخته میشود. در ایران برای اینکه قیمت تخت کنار استخر ارزان باشد از جنس چوب روسی استفاده می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و واردات متریال های جدید، اخیرا از چوب ترموود برای ساخت تخت کنار استخر چوبی استفاده می شود. استفاده از چوب چند مزیت عمده دارد:

  • محیط را گرم نشان می دهد. از دید مهندسین معمار و طراحان دکوراسیون بهترین متریال برای مبلمان کنار استخر چوب است.
  • چوب همواره دمایی متعادل دارد بنابراین در تابستان داغ نمی شود و در زمستان نیز سرد نمی گردد. به این ترتیب پوست شما از آسیب در امان خواهد بود.
  1. تخت کنار استخر استیل

تخت کنار استخری استیل که در ساخت فریم آن از استنلس استیل گرید 304 یا 316 استفاده شده باشد زنگ نمی زند و دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل های تخت استخری دارد. بخشی از قطعات آن به کمک روش CNC لیزر ساخته میشود و فریم اصلی که وزن را تحمل می کند با جوش صنعتی متصل میشود. بنابراین قابلیت تحمل وزن بالاتری را در مقایسه با تخت کنار استخر پلاستیکی یا تخت کنار استخر چوبی دارد.

رویه تخت کنار استخری استیل از ورق های مشبک ساخته می شود تا آب روی آن نماند.

برای استفاده همیشگی از تخت کنار استخر استیل لازم است که آنرا زیر سایه چتر کنار استخر قرار دهید یا در استخر های سرپوشیده ویلا ( هتل ) از آن استفاده نمایید. نقطه ضعف تخت کنار استخری با رویه فلزی، گرم شدن آن در زیر آفتاب است که استفاده از تخت کنار استخری استیل را مشکل می کند.

  1. تخت کنار استخر چوب و فلز

تخت کنار استخر چوب و فلز از مدرن ترین و شیک ترین انواع است. ترکیب این دو متریال کار را بسیار شیک می کند و به جذابیت بصری محیط می افزاید. بسیاری آنرا برای تجهیز مبلمان کنار استخری پروژه های لوکس محوطه سازی باغ ویلا یا استخر هتل های 5 ستاره خرید می کنند. قیمت تخت کنار استخر چوب و فلز به دلیل اینکه دقت ساخت بالاتر و روش تولید پیچیده تری دارد کمی گران تر است.

فلز بکار رفته می تواند آهن یا استیل ضد زنگ باشد. اگر از فلز آهن بعنوان فریم اصلی تخت کنار استخر استفاده شود بوسیله رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده می شود. اما فریم استیل ضد زنگ گرید 304 و نیز استیل گرید 316 احتیاج به هیچ پوشش و رنگی ندارد.

برای رویه چوبی تخت کنار استخر چوب و فلز از چوب ترمو استفاده میشود که در برابر رطوبت دوام خیلی خوبی دارد. چوب ترموود توسط رنگ اروپایی Anti UV پوشش داده میشود. معمولا بین چوب ها یک فاصله ای وجود دارد تا آب بتواند عبور کند و رویه ی چوبی خشک و تمیز بماند.

صنایع ترنج سبز مدل های متنوع تخت کنار استخری چوب و فلز را تولید می کند.

 

انواع صندلی کنار استخر

چنانچه شما مهمانی های خود را در محوطه ویلای شخصی تان برگزار می کنید، یا تعطیلات آخر هفته را در کنار خانواده و دوستان در باغ ویلا می گذرانید، حتما به صندلی کنار استخر و مبل راحتی چند نفره کنار استخر احتیاج پیدا می کنید.

معمولا مبل کنار استخر بصورت ست 6 نفره عرضه می شود که شامل یک نیمکت کنار استخر دو نفره و 4 عدد صندلی کنار استخر یکنفره است.

چیدمان صندلی کنار استخر مربعی یا دایره یا نیم ست چیدن خیلی بستگی به مقدار فضایی دارد که شما در محوطه تان دارید.

اگر برای نشیمن، کوسن را ترجیح می دهید حتما باید دقت کنید که از جنس پارچه ضد آب باشد در غیر اینصورت باعث ایجاد قارچ شده و به بیماری پوستی دچار خواهید شد.

همچنین پارچه صندلی کنار استخر باید در مقابل اشعه فرابنفش خورشید مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد. بهترین پارچه های فضای بازموجود در بازار جهانی،  ایتالیایی و اسپانیایی هستند اما امروزه پارچه های ایرانی و ترک با کیفیت خوب، تنوع رنگ بندی زیاد و قیمت مناسب هم در دسترس هستند.

با در نظر گرفتن تمام جوانب، صندلی کنار استخر با فریم فلزی استیل و رویه چوب ترموود بهترین گزینه برای مبلمان کنار استخر هستند.

نگهداری مبل کنار استخر و صندلی کنار استخر

شما همیشه از مبلمان کنار استخر یا صندلی کنار استخر استفاده نمی کنید بخصوص در فصول سرد سال. بنابراین باید آنها را در مکانی انبار کنید تا گرد و غبار و آلودگی های محیطی به ظاهرشان آسیبی نزند. بهتر است مکانی را در جوار استخر روباز در نظر بگیرید. همچنین به حجمی که این تجهیزات اشغال می کند هم توجه کنید.

صنایع ترنج سبز مدل های متنوع از میز و صندلی کنار استخر را با متریال های مختلف و بروز تولید می کند و در سراسر کشور تحویل می دهد.

انواع صندلی کنار استخر

  • صندلی کنار استخر پایه بلند همراه با میز پایه بلند

  • صندلی کنار استخر چوبی

  • صندلی کنار استخر حصیری ( رتن )

  • صندلی کنار استخر پارچه ای تاشو

  • صندلی کنار استخر آلومینیومی

  • صندلی کنار استخر استیل و چوب

  • صندلی استخری تاشو

  • صندلی کنار استخر پلاستیکی

  • تخت کنار استخری آهنی

  • انواع هاموک

میز کنار استخر

یکی دیگر از عناصر مبلمان کنار استخر، میز کنار استخر است. انواع مناسب میزعبارتند از:

  1. میز کنار استخر پلاستیکی

  2. میز کنار استخر چوبی

  3. میز کنار استخر استیل

  4. میز کنار استخر چوب و فلز

میزهایی که صنایع ترنج سبز تولید می کند از مدل ترکیب چوب و فلز است که فلز آن استیل ضد زنگ گرید 304 وارداتی است و رویه میز از جنس چوب ترموود با پوشش رنگ Anti UV ویا از جنس چوب پلاست است.

میز کنار استخر فلزی دوام بسیار زیادی دارند و شاسی آنها به راحتی از هم نمی پاشد. هچنین کلر موجود در آب استخر هیچ تاثیری روی آن ندارد. میز استیل کنار استخر را می توانید در سایز های دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره و دوازده نفره سفارش دهید.

در این مرحله ممکن است سوالات زیر برایتان پیش آید :

در خرید اینترنتی تخت کنار استخر به چه مواردی دقت کنیم؟

اول اعتبار تولید کننده یا فروشنده تخت کنار استخر::: دوم عکس از کیفیت ساخت بخواهید ::: سوم قیمت مناسب فروش تخت کنار استخری ::: چهارم مدلی را انتخاب کنید که به محیط شما بیاید ::: پنجم ساخت ایران باشد تا برای قطعات یدکی مشکلی نداشته باشید.

پرطرفدار ترین مدل تخت کنار استخری و صندلی کنار استخری کدام است؟

تخت کنار استخری چوب و فلز پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین مدل است.

مبلمان کنار استخری ایرانی بخرم یا خارجی؟

در حال حاضر به دلیل تحریم کشور، قیمت مبلمان کنار استخری خارجی ناجوانمردانه گران است. کیفیت ساخت داخل هم بسیار فرق کرده و بالا رفته. ::::: ایرانی بخرید تا پشتیبانی داشته باشد. ::::::

آیا صنایع ترنج سبز تولید کننده مبلمان کنار استخر ، صندلی و تخت کنار استخر است؟

بله ؛ ما بطور تخصصی انواع مبلمان کنار استخر را می سازیم شامل تخت کنار استخر ، صندلی کنار استخر ، میز استیل کنار استخر ، سایه بان کنار استخر ، چتر کنار استخر ، آبنما استیل ، پرده آب استخری و …

کاربرد مبلمان کنار استخر ، صندلی و تخت کنار استخر چیست؟

مبلمان و تخت کنار استخر را می توان در فضای محوطه ویلا و باغ ویلا ، روف گاردن و بام سبز ، حتی تراس سبز قرار داد و از منظره استفاده کرد.

خرید اینترنتی تخت کنار استخر از ترنج سبز چگونه است؟

ابتدا مدل مدنظرتان را در سایت انتخاب کنید. سپس نام و تعداد درخواستی را در واتساپ بفرستین . برای شما پیش فاکتور صادر می شود و در صورت تایید به آدرس شما ارسال خواهد شد.

آیا در تهران هم می توان تخت استخری را خرید و سفارش داد؟

بله ما به سراسر کشور ازجمله تهران فروش مستقیم و بدون واسطه داریم.

خرید تخت استخری در مشهد چگونه است؟

می توانید حضوری مراجعه کنید یا بصورت خرید آنلاین با همکاران بخش فروش تماس بگیرید تا برایتان ارسال کنند.

ارسال و تحویل تخت استخری، مبلمان کنار استخر و صندلی کنار استخر در تهران و سراسر کشور چگونه است؟

تحویل سفارشات در تهران یا سایر شهرها توسط باربری و به راحتی در محل پروژه شما می باشد.

ارسال و تحویل تخت استخری، مبلمان کنار استخر و صندلی کنار استخر در مشهد چگونه است؟

تحویل سفارشات در مشهد توسط باربری درون شهری و به مقصد پروژه شما می باشد.

محدوده قیمت مبلمان کنار استخر ، صندلی و تخت کنار استخر چقدر است؟

قیمت مبلمان کنار استخر و تخت کنار استخر بین 40.000.000 ريال تا 100.000.000 ريال است.

5/5 - (23 امتیاز)