سطل زباله باغی یکی از مهم ترین عناصر مبلمان فضای باز، مبلمان هتلی و حتی تجهیز دکوراسیون مجتمع تجاری و مرکز خرید است.

در معماری مدرن امروزه، طراحی دکوراسیون داخلی و محوطه سازی فضای باز براساس سیرکولاسیون افراد در محیط صورت می پذیرد و بر همین اساس عناصر مربوط به مبلمان باغی در آن محیط چیدمان میشوند.

سطل زباله باغی چیست؟

بطور کلی سطل زباله مناسب برای روف گاردن و محوطه سازی باغ ویلا ( مبلمان باغی ) از یک مخزن داخلی، یک فریم فلزی مستحکم با قابلیت اتصال به زمین و بدنه چوبی یا فلزی تشکیل شده است. این مدل از سطل زباله ها که در سایز متوسط ساخته می شوند را اصطلاحا ” سطل زباله باغی ” می نامند.

اهمیت سطل زباله باغی در روف گاردن و محوطه سازی باغ ویلا

هدف اصلی در طراحی و اجرا روف گاردن و فضای سبز در پشت بام یک ساختمان و یا محوطه سازی ویلا ایجاد یک محیط مناسب برای استفاده در اوقات فراغت و سپری کردن زمانی شاد و مفرح در کنار دوستان و خانواده است. طبیعتاً در این شرایط مقداری زباله تولید خواهد شد که منظره خوشی ندارد. بنابراین مهندسین معمار داخلی و یا مهندسین معمار طراح محوطه از سطل زباله باغی استفاده می کنند تا عملکرد صحیح مبلمان ویلایی را در محیط بدست آورند.

سطل زباله باغی برای روف گاردن و محوطه ویلا حتما باید دارای ظاهری مدرن و زیبا باشد. پرطرفدار ترین طرح های سطل زباله پارکی بصورت ترکیبی از فلز و چوب است.

به عقیده مهندسین طراح لندسکیپ، فلز سبب استحکام شده و استفاده از چوب ترمو در کنار فلز محیط را گرم تر نشان می دهد. ( در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد )

سطل زباله باغی دارای ظاهری مدرن و لوکس است. معمولا آنرا برای محوطه سازی باغ ویلا، محوطه سازی فضای باز رستوران ها و باغ تالار ، مبلمان کنار استخر و … خریداری میکنند و به همین دلیل با انواع سطل زباله پارکی فلزی که توسط شهرداری ها برای مبلمان شهری خریداری میشود کاملا متفاوت است.

انواع سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی دارای تنوع بسیاری است. می توان آنرا از لحاظ سایز و ابعاد، جنس سطل زباله پارکی، محل استفاده از سطل زباله پارکی تقسیم بندی نمود.

  • جنس سطل زباله پارکی:

از نظر جنس بکار رفته در ساخت سطل زباله باغی می توان آنرا به چهار دسته کلی سطل زباله فلزی و سطل زباله چوبی، سطل زباله چوب و فلز، سطل زباله چدنی تقسیم نمود.

  1. سطل زباله فلزی:

سطل زباله فلزی از ورق فولاد ساخته میشود. ورق فولاد استفاده شده می تواند درصورت سفارش خریدار به صورت طرحدار یا مشبک هم باشد. مثلا می توان عبارت خاص، لوگو یا شکل خاصی را روی بدنه سطل زباله فلزی با استفاده از برش دقیق CNC طراحی کرد.

طراحی سطل زباله فلزی به دو حالت سطل زباله پایه دار و یکسره ی بدون پایه است. در حالت پایه دار، مخزن سطل زباله به یک محور عمودی لوله ای یا قوطی شکل متصل می شود و این محور عمودی به زمین متصل می شود. در حالت بدون پایه سطل زباله مستقیما به زمین متصل است و ظاهر زیباتری هم دارد زیرا اتصال به زمین مخفی است.

مخزن سطل زباله فلزی از جنس فولاد است و روی آن رنگ کوره ای اجرا می شود. داخل مخزن سطل زباله پارکی یک پلاستیک زباله قرار می گیرد و یا باکس پلاستیکی قابل تخلیه دارد.

این مدل سطل زباله بیشتر مناسب مبلمان شهری است و شهرداری از خرید و نصب آن در پارک ها استقبال می کند. چون بسیار بادوام بوده و ارزان است.

  1. سطل زباله چوبی:

سطل زباله چوبی بیشتر برای مکان های خصوصی و محوطه سازی ویلا و تجهیز مبلمان روف گاردن پروژه های شخصی استفاده می شود.

سطل زباله چوبی بسیار زیبا بوده و حس لاکچری بودن را القا می کند. همچنین استفاده از متریال چوب به محیط گرما می بخشد.

سطل زباله چوبی را می توان در لابی هتل، مبلمان کنار استخر ویلا، محوطه روف گاردن و محوطه ویلا استفاده کرد.

برای سطل زباله چوبی که در محیط باز قرار می گیرد باید از چوب ترموود اصل استفاده کرد تا در شرایط جوی مختلف مقاومت کند و باید با رنگ چوب مناسب فضای باز رنگ آمیزی شود تا در مقابل نور خورشید تغییر رنگ ندهد.

همچنین می توان به جای چوب از متریال ” چوب پلاست ” استفاده کرد. چوب پلاست از چوب مقاوم تر است و تنوع رنگ بیشتری دارد. اگر سطل زباله پارکی را برای فضایی می خواهید که فرصت نگهداری منظم را ندارد، سطل زباله چوب پلاست گزینه بهتری است.

قیمت سطل زباله چوبی نسبت به سطل زباله فلزی گران تر است زیرا ساخت آن پیچیده تر است.

  1. سطل زباله فلزی – چوبی

این مدل سطل زباله از ترکیب متریال فلز و چوب در طراحی آن بدست می آید. سطل زباله فلزی را با قطعات چوب تزیین می کنند. گاهی به آن سطل زباله چوبی هم می گویند.

سطل زباله چوب و فلز بسیار جذاب و مدرن است و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. برای پروژه های لوکس  روف گاردن و بام سبز و همچنین محوطه سازی ویلا بسیار مورد استقبال مهندسین معمار است.

سطل زباله چوب و فلز را می توان با جایگزینی چوب پلاست به جای چوب هم ساخت.

صنایع ترنج سبز تنوع زیادی در ساخت و تولید سطل زباله چوب و فلز دارد.

  1. سطل زباله چدنی پارکی

سطل زباله چدنی بیشتر مورد توجه شهرداری هاست . جزییات ظاهری زیبایی ندارند اما سنگین وزن هستند و به زودی خراب نمی شوند. بعلت وزن زیاد جابجا کردنشان سخت است و این یکی از ملاک های مهم سازمان شهرداری برای انتخاب سطل زباله پارکی است.

  • انواع سطل زباله پارکی از نظر سایز

سایز مخزن سطل زباله پارکی معمولا 40 لیتری یا 60 لیتری است. برای راحتی بیشتر داخل آنرا پلاستیک زباله می گذارند و یا باکس پلاستیکی ایزوله مناسب قرار می دهند.

صنایع ترنج سبز در صورت سفارش، سایز های متنوع را برای هر پروژه تولید می کند.

آیا صنایع ترنج سبز تولید کننده سطل زباله پارکی است؟

بله صنایع ترنج سبز تولید کننده سطل زباله پارکی است و در سطح کشور ارسال مستقیم دارد.

صنایع ترنج سبز چه نوع سطل زباله پارکی را تولید می کند؟

صنایع ترنج سبز انواع سطل زباله پارکی مدرن و لوکس را با متریال مختلف و سایز های متنوع تولید می کند.  مثل: سطل زباله پارکی فلزی ، سطل زباله پارکی چوبی ، سطل زباله پارکی چوب و فلز ، سطل زباله پارکی باغی چوب و فلز، سطل زباله باغی چوبی برای محوطه ویلا ، سطل زباله پارکی برای باغ ویلا ، سطل زباله باغی برای روف گاردن ، سطل زباله برای بام سبز ، سطل زباله برای محوطه سازی رستوران و کافی شاپ

وجه تمایز سطل زباله باغی ساخته شده در صنایع ترنج سبز چیست؟

ما در ترنج سبز سطل زباله پارکی را بصورت سفارشی تولید می کنیم بنابراین جزییات ساخت و کیفیت تولید بسیار بالایی دارد. بنابراین عمده مشتریان آن مجتمع های تجاری لوکس ، هتل ها و ویلا های لاکچری هستند. سطل زباله پارکی را می توان در محوطه و یا در چیدمان مبلمان دکوراسیون داخلی قرار داد.

همچنین تمام مراحل ساخت سطل زباله پارکی فلزی و سطل زباله چوبی به صورت تمام صنعتی و به روش جوش TIG و GMAW تولید می گردد که بروز ترین روش جوشکاری در اروپا و آمریکای شمالی است.

مشتریان ترنج سبز پروژه هایی هستند که کیفیت ساخت و طراحی مدرن برایشان مهم است تا چشم بازدیدکنندگان را خیره کنند.

لیست قیمت انواع سطل زباله پارکی را از کجا مشاهده کنم؟

برای مشاهده لیست قیمت بروز انواع سطل زباله پارکی فلزی و سطل زباله پارکی چوبی در واتساپ شرکت پیام دهید تا برایتان ارسال شود.

قیمت سطل زباله باغی فلزی چند ریال است؟

محدوده قیمت سطل زباله پارکی فلزی از 15000000 ریال تا 29000000 ریال است.

قیمت سطل زباله باغی چوبی چقدر است؟

محدوده قیمت سطل زباله پارکی چوبی از 20000000 ريال تا 40000000 ريال است.

چگونه سطل زباله باغی چوب و فلز را خرید کنم؟

پس از انتخاب مدل سطل زباله باغی چوب و فلز از سایت ترنج سبز، نام آنرا در واتساپ بفرستید تا پیش فاکتور خرید برای شما تهیه و ارسال شود.

خرید سطل زباله باغی چوبی در تهران و سراسر کشور چطور ارسال و تحویل می شود؟

ارسال توسط باربری و تحویل درمحل پروژه شما است.

خرید سطل زباله پارکی فلزی در تهران و سراسر کشور چطور ارسال و تحویل می شود؟

ارسال توسط باربری و تحویل درمحل پروژه شما است.

خرید سطل زباله باغی فلزی در مشهد چطور ارسال و تحویل می شود؟

ارسال توسط حمل درون شهری و تحویل درب کارگاه با مرجعه حضوری یا در محل پروژه شما است.

سفارش خرید سطل زباله باغی چوبی در مشهد چطور ارسال و تحویل می شود؟

ارسال توسط حمل درون شهری و تحویل درب کارگاه با مرجعه حضوری یا در محل پروژه شما است.

5/5 - (26 امتیاز)