درباره ترنج سبز

گروه صنایع فلزی ترنج فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با سرمایه گذاری موسسین این شرکت آغاز نمود. این واحد صنعتی و تولیدی شامل 3 شرکت زیر مجموعه با 3 حوزه کاری مجزا از یکدیگر است:

۱- صنایع ترنج سبز با نام تجاری ثبت شده ” ترنج سبز ” که بصورت تخصصی به تولید تجهیزات مجتمع تجاری و انواع مبلمان فضای باز می پردازد.

۲- صنایع ترنج استیل با نام تجاری ثبت شده ” ترنج استیل ” که در زمینه تولید مبلمان داخلی فلز و چوب، انواع تجهیزات لوکس دکوراسیون داخلی استنلس استیل، تجهیزات استیل صنایع داروسازی و … فعالیت دارد.

3 – صنایع کم فضا ؛ با نام تجاری و برند ثبت شده ” کم فضا ” که بطور تخصصی انواع میز تاشو دیواری و صندلی تاشو را برای استفاده به عنوان میز تحریر ، میز غذا خوری، میز بالکن و صندلی بالکن تولید میکند.

در صنایع ترنج سبز رویکرد ما بر تولید مبلمان فضای باز از قبیل انواع نیمکت باغی، فلاورباکس فلزی و فلاور باکس چوبی، مبلمان کنار استخر، انواع آبنمای استیل ، آتشدان ها، سطل زباله باغی، میز بالکن و صندلی بالکن است.

اساس تولید در صنایع ترنج سبز مبتنی بر طراحی به روز دنیا و به پشتوانه نیروی انسانی خلاق و تحصیلکرده بومی میباشد.

نقطه قوت و تمایز ما در صنایع ترنج سبز استفاده از تیم فنی تحصیلکرده، با انگیزه و خلاق از بهترین دانشگاه های ایران از قبیل صنعتی شریف، امیرکبیر، فردوسی و علوم تحقیقات  در کنار تیم اجرایی آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه ای کشور است.

صنایع ترنج سبز یک شرکت چابک است و از توانایی سازگاری خوبی با شرایط مختلف را داراست.

در شرکت ترنج سبز سفارشی سازی تولیدات براساس نیاز شما در کمترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری و جلسات وقتگیر انجام می گیرد.

ترنج سبز

تیم ترنج سبز

احسان درباررضوی
مهندس احسان درباررضوی

رئیس هیئت مدیره/ مدیر فروش کارشناس ارشد ژئوتکنیک دانشگاه صنعتی شریف

مرتضی درباررضوی

مهندس مرتضی درباررضوی

مدیرعامل کارشناس ارشد عمران دانشگاه علوم و تحقیقات

آدرس دفتر مرکزی و کارگاه :

مشهد ، بلوار دکتر حسابی ، دکتر حسابی ۳۲/۱۸ ، پلاک ۴۰
تلفن : ۳۶۲۲۲۸۹۸ ۰۵۱
شماره تلگرام و واتساپ : ۰۹۱۵۸۲۷۴۴۸۸

4.9/5 - (20 امتیاز)